mycket som väntar

Nu har jag precis varit ute och ridit en tur på Chippen i skogen, daven kommer få vila idag då jag måste vila upp mig inför dom kommande dagarna..
Fick iallafall konstaterat kraftig öroninflamation som satt både i trumhinnan men även ut i hörselgångarna, så nu ska jag gå på penicillin dubbel dos i 5 dagar sen ska jag förhoppningsvis vara bra igen! 
Så jag ska ta det lugnt två dagar nu, men så kommer det nog inte bli haha då jag har träning med båda hästarna imorgon, Men ska ändå försöka ta det rätt lugnt i veckan och ladda upp så mycket jag kan och trotsa min inflamation inför derbyt!
 
Ikväll kommer det komma upp ett super roligt inlägg för er läsare, eller jag hoppas ni kommer gilla det! 
och jag är glad att jag kan förmedla detta till er. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0