Nöjd med Helgen!

Jag är super nöjd med hela helgen! 
A-Finalen idag, Chippen var jätte fin, klockrent galopp-program, men tappade så mycket i skritten för det kom en hästfluga och satte sig i hans huvud så han gick och skakade och sen i ökade var jag tvungen att låta honom ta bort den själv för det var omöjligt för mig att ens se den. Tråkigt när det händer inne på banan, men det är sånt man får ta! glad att inte alla domare drog ned för det dock, utan att dom faktiskt förstod att han hade en sån mitt i huvudet stackare..
 
Jag var jätte glad över att en domare hade mig som 3a rakt igenom, det är en vinst i sig bara att han har mig så högt då han alltid annars brukar ligga lite lågt, men äntligen har han fått upp ögonen för mig och Chippen! 
Sen hade vi tyvärr inte tur med domarvalet då en av domarna som dömde idag ALLTID oavsätt hur bra/dåligt det går dömer ner mig totalt, tråkigt! men får helt enkelt göra kanon ritter framför hennes ögon så hon tillslut inser hur mycket hon dömer ner mig alltid! 
 
Dock låg dom rätt jämt % mässigt idag, hade 65,8% 66,3% & 68,4%, men när jag menar att hon höll mig lågt är för trots att hon har mig på 66,3% så enligt hennes bedömning har hon mig på en 14 plats liksom! men jag har helt och håller slutat bry mig om hennes bedömningar!
 
Slutade iallafall på en 9onde plats av 20 i A-Finalen med extrem hårt startfält och rätt mycket missar, min slutprocent blev 66,8% och sen låg dom såå tight där uppe i toppen, bara några ynka hundradelar ifrån placering då dom över mig låg på bara något poäng mer,surt när man har en del missar själv!
 
Men överlag, super nöjd med helgen och min fina bästa ponnyskrutt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0