över 3000 bilder

Godmorgon på er! gick upp för ett tag sedan, idag är en sån dag då jag inte ska göra någonting, bara vila upp mig ifrån helgen, börja skriva packlista inför Jönköping och blogga.
Kollade hur många bilder Minna fotat i helgen, det gick upp över 3000 bilder så jag har en del att göra, och jag kan säga att jag har många bilder att visa er! 
så bilder kommer det inte vara ont om ett tag framöver. 
Men jag börjar helt enkelt med bilder ifrån Fredagen på båda ponnyerna, Och ska även samtidigt tacka för alla fina kommentarer som rullar in och statistiken som ligger riktigt högt nu också, det är så roligt när man kommer igång! Jag har verkligen uppe mitt blogghumör nu och ser ingen idé med en bloggpaus på ett bra tag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostade din kavaj som du köpte i Falsterbo?

2013-07-22 @ 13:16:41
Postat av: Cajsa

Gud va fina ni är! Chippen är ju dröm ponnyn!Grattis till fina resultat! ♥♥♥♥

2013-07-22 @ 15:59:13
URL: http://cmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0