Pris för bäst horsemanship!

Efter prisutdelningen till FEI mästerskap sa speakern till mig och en tjej till att stanna kvar och komma tillbaka till prisutdelningen för att gå igenom något till..
Jag blev lite fundersam för vad det skulle vara eftersom att den andra tjejen visste jag hade vunnit meetingpriset men vad jag gjorde där hade jag ingen aning om! 
 
Men när jag fick reda på det blev jag så strålande glad! Jag hade ännu en gång blivit nominerad till att vinna priset för bästa horsemanchip! 
vi frågade även ifall dom kunde säga vem som nominerat och även motiveringen till varför jag skulle vinna, och då visade det sig att två av domarna som dömde mig under lördagens klass med Chippen hade efter klassen gått och nominerat mig, deras motivering var 
 Rider mjukt och i balans, klappar hästen vid rätt tillfälle, harmoniskt ekipage med mycket nöjd häst.
Tävlingsledningen & funktionärerna var också delaktiga i nomineringen och deras motivering var
:Julia är alltid trevlig och positiv mot funktionärer och domare även om problem uppstår
det är det bästa pris man kan vinna, och jag blev så otroligt rörd och glad över speciellt att två av domarna som dömde mig gick och gjorde detta! det är stort! 
och vad dom menar med problem uppstår så kommer jag berätta det i ett senare inlägg då det rör lördagens ritt!
 måste även tillägga att tacka alla runt omkring mig som ställer upp och peppar mig, speciellt Mamma, min Tränare Helena och mina vänner, som alltid är runt mig på meeting, utan er hade detta aldrig varit möjligt ♥

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Wow vad stort! grattis till framgångarna, det här var ni värda! nu ångrar jag ännu mer att jag inte kunde ta mig dit ner :( men stort grattis<3

Svar: tack gånger tusen! så kul att höra, åh ja det hade varit roligt att träffa er också<3
Julia Wesén Cosmo

2013-07-30 @ 13:55:19
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Annie Berggren

Gud så roligt! :D Grattis!

Svar: Tack! :D
Julia Wesén Cosmo

2013-07-30 @ 14:06:22
URL: http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Mamma

Ni var superduktiga och Vi är ett superteam :-)

2013-07-30 @ 14:18:31
Postat av: Zandra

Åh gud vad roligt, både globenkval och sådan utmärkelse, gratulerar! =D

Svar: Tack så jätte mycket, ja det var hur kul som helst! en ära att få ett sånt horsemanship pris :D
Julia Wesén Cosmo

2013-07-30 @ 14:28:32
URL: http://Zidressage.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Åh vad roligt, grattis! Såg dig på SM förra året och har även sett dig rida vid ett par andra tilfällen, och måste säga att jag verkligen håller med om det som domarna hade sagt. Du visar alltid din häst på ett väldigt trevligt och mjukt sätt, vilket jag tycker att du förtjänar mycket beröm för!

Har även en fråga, tror jag ställde den vid ett annat tillfälle men glömde att kolla ifall du hade svarat. Vad tycker du om att SM går på samma anläggning iår som förra året, vad är positivt/negativt med det osv? :)

Svar: Måste bara börja med att tacka dig för denna kommentaren! det gjorde helt klart min dag, och det är så otroligt roligt att höra ifrån sina läsare att man rider fint, det är stort och kul att höra! tusen gånger tack :D
Julia Wesén Cosmo

2013-07-30 @ 15:05:00
Postat av: Lina - dressyrblogg

Åh det fick jag också förra året! Kul att de har sådant pris! Var stolt, det var du värd <3

Svar: Åh tack så jätte mycket Lina! ja det är ett speciellt pris att vinna, det betyder väldigt mycket!
åh det förstår jag att du också vunnit! <3
Julia Wesén Cosmo

2013-08-03 @ 11:43:52
URL: http://www.liinadolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0