provridningen i tyskland

Många av er ville se fler bilder ifrån provridningen i Tyskland på Daven, själv gillar jag inte alls bilderna, gud som jag red och som daven såg ut, jag undrar vad det var jag fastnade för, men troligen var det ju något eftersom jag inte ville ha nån annan efter att jag varit och sätt honom. 
 
Han kommer nere ifrån Cornelia Endres nere i tyskland, ponny landslags tränaren.
Så det var vi som själv importerade in honom till Sverige
Jag kommer ihåg min första tanke när han kom ut ifrån stallet på gårdsplanen
: "Gud vad vacker ponny, den skulle jag vilja ha, men tyvärr är det väl en hingst och så kommer den vara för dyr, så jag kan lika gärna glömma den direkt!"
Men här står jag nu och äger denna ponny jag för snart två år sen inte trodde skulle existera för mig.
 
 
Jag har faktiskt bilder på alla hästar jag provade samt filmer, jag har också bilder och film på när jag fick rida Dirk (min tyska tränares) 3åriga svarta hingst om det är något ni vill se?
Vil ni höra mer om resan till tyskland för två år sen?
 

Kommentarer
Postat av: bella

ja! jag vill väldigt gärna höra om tysklandsresan och bilder på de andra provridningarna och hingsten :D

2013-07-25 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0