Sjuk!

förlåt för den ur dåliga uppdateringen idag
men jag har inte kunnat sitta vid datorn överhuvudtaget! Imorse när jag vaknade mådde jag bra och sen plötsligt i stallet började jag må jätte dåligt och allt snurrade i huvudet. Jag kunde knappt stå upp kändes det som.
Så vi åkte hem och jag fick gå och lägga mig, mitt huvud har varit fruktansvärt hela dagen då jag varit så illamående att jag inte har kunnat ta ipren och alvedon.
Nu känns det lite bättre och jag har varit uppe och ätit lite frukt och fil, det är det enda jag fått i mig idag.
Jag får hoppas att det är bättre imorgon, annars kommer vi åka till sjukhuset och kolla då jag också har haft stora problem i mitt ena öra sen i lördags, det är som ett lock och jag hör knappt något.
Det kan vara öroninflamation, så är det inte bättre imorgon ska vi åka in och kolla det!
 
Åh vad tråkigt detta är, mindre än en vecka kvar till derbyt och jag mår så dåligt! feber,illamående oh yrsel...
Hoppas verkligen jag är bättre imorgon så jag kan rida, då jag omöjligt kunde göra det idag.
 

Kommentarer
Postat av: minna

Nej men åh :(

2013-07-14 @ 22:30:04
Postat av: Hanna

Krya på dig!!!

2013-07-15 @ 09:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0