Snart kör vi!

Godmorgon på er! nu är jag snart färdigpackad här hemma, det enda som återstår är att jag ska gå igenom allt igen för att kolla så jag inte glömt något.
Sen åker vi bort till stallet och packad lastbilen och när det är klart kör vi! 
Vi ska försöka komma iväg så fort som möjligt så, och resan tar endast 3 timmar så det går rätt fort..
När vi kommer fram stallar vi in hästarna och ställer allt på plats, och efter det ska hästarna promeneras, sen ska vi gå och anmäla så det är klart. 
Ikväll kommer banorna även vara öppna för ridning, så mamma ska gå med chippen där inne och jag ska jogga daven lite runt banorna så han får kolla läget.
 
Men jag kommer uppdatera er under dagen också, och sen får vi se om jag tar med datorn inget som är bestämt än, men jag hoppas det för då går det desto snabbare att göra inlägg till er! 
bild ifrån Finalen i söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0