Städat skåpet

Idag har jag och minna verkligen haft en heldag i stallet.
Vi har gjort allt ifrån ridning , städa skåpet, putsa,packa, och bada och knoppa hästarna.. Nu var vi bara hem om snabbt och åt och snart ska vi till stallet igen och bada hästarna,samt att jag ska förbereda knopparna och packa ut det sista i lastbilen! 
Imorse började vi med att skritta ut på båda hästarna, och efter det gick vi över till mitt skåp och städade det riktigt ordentligt, usch det behövdes och det roliga var att jag alltid klagar på för lite plats, men nu helt plötsligt efter städningen så fick jag en hel hylla över..
 
Vi har även putsat alla sakerna, och minna har fotat hur jag gör och vad jag använder då jag vet att många av er undrar det och när jag frågar vad ni vill läsa om så blir alltid det en önskning.
Här kommer lite efter bilder på hela mitt skåp! tyvärr glömde vi ta bilder innan, men jag kan lova er att det var fruktansvärt, inte en enda liten sak till hade gått in.
 förresten något ja la märkte till är att jag har vääldigt många boots, i skåpet till höger ser ni bara en liten del av alla boots, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0