Taggaaa!

Godmorgon på er! dags att stiga upp, måste vara i stallet kl 7, för att sen komma iväg senast kl 8..
Lastbilen är packad och hästarna badade och flätade så det är inte så mycket kvar! 
Är jätte taggad, och det ska bli så himla roligt, ska verkligen ta vara på tiden där inne på banan och rida var enda moment noga, programet gick jag igenom i huvudet igår alltid bra att göra det kvällen innan och liksom se sig själv rida programet, gå igenom exakt hur man ska göra i varje rörelse och sådär.
 
det är 28 startande i min grupp och 7 placerade, Idag kommer jag nog inte hinna se så många andra för vi kommer köra hem rätt direkt när jag ridit sista starten vid 12..
Imorgon blir det dock desto tidigare, Minna är med som fotograf och ska hjälpa till med båda ponnyerna, känns super skönt att jag inte behöver stressa själv så jätte mycket utan mest fokusera på min ridning..
 
Mobilen är med så jag hoppas jag har bra internet där nere så jag kan uppdatera er ifrån plats då jag inte är säker på om jag hinner göra tidsinställda till eftermiddagen.
 
Är några av er läsare på plats så tveka inte på att gå fram bara roligt!
 Hoppas kunna upprepa känslan jag hade på denna tävligen, åh vad fin chippi var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0