uppladdning

Mycket som ska förberedas inför A-finalen idag, programet ska jag gå igenom, tänka igenom ritten, läsa på mina protokoll ifrån domarna som dömt tidgare dagarna då det är dom som dömer idag igen. 
Jag ska även göra Chippen super fin, han ska badas, knoppas och bli allmänt fin! för kan man inte vara bäst kan man iallafall vara snyggast ;)
 
Idag är det otroligt hårt startfält! det är dom absolut bästa, och det är mycket hårdare konkurans än tidigare år, Så det gäller att fokusera på sin sak och rida så bra man bara kan. 
Det brukar även vara väldigt många som är och tittar på A-finalen, vilket också är super roligt! 
 
Jag hoppas jag kan få ungefär samma känsla som jag hade igår eller försöka förbättra den, jag hade velat ha honom lite lugnare i galoppen, så han kan göra ännu mjukare och finare enkla byten..
 
Nu kör vi! hoppas ni håller tummarna för oss runt halv 5 idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0