vad händer idag..

godmorogn på er!
 
Nu har jag tänkt sätta mig ner några timmar och kolla igenom alla bilder ifrån Hongkong och visa er lite, samt uppdatera er med allt som hänt som jag inte kunnat göra tidigare eftersom jag inte varit hemma något.
Det är ju rätt mycket som kan hända i utvecklingen på tre veckor, vilket jag märkt av speciellt på Daven!
 
Senare i eftermiddag ska jag åka bort till stallet, och förmodligen blir det dressyrpass på dom båda två, jag har inte planerat så långt än.Men för chippens del blir det iallafall dressyr imorgon och jag kanske kan få med kameran bort också och få lite nya kort på oss, så kan vi ta ett dressyrpass ute nu när det är så fint väder.
senast jag fick nya bilder på chippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0