vill du träna för Patrik Kittels Beridare?

Jag kan med ära förmedla detta till er mina läsare!
Då jag själv känner Malin rätt bra, och hon är en vänn till Familjen.
 
Till sak då den  21 -22 juli Kommer Malin hem till Sverige och håller träningar för er dressyrryttare där ute, Hon har jobbat hos Patrik Kittel i många år och har stor erfarenhet av det, Hon rider och tränar på samma sätt som patrik, och tävlar många hästar nere i tyskland.
Träningarna kommer hållas i Skåne i närheten av ljungbyhed, och är ni intresserade av en träningplats så kan ni höra av er till mig via mail, så förmedlar jag antingen vidare till Malin, eller får ni direkt kontakt med Henne.
 
Mycket mer vet jag inte än, men är ni intresserade så hör av er så kan ni bestämma mer tillsammans med Malin själv,om kanske tider och kostnader. Är det bara något litet ni undrar över så kan jag direkt höra med Malin så ni kan få ett snabbt svar.
 
Min Mail är: [email protected]
Ta nu chansen och testa på detta tycker jag! jag tror absolut det kommer vara mycket givande och lärorikt!
 Lite blandade bilder på Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0