Chippen till salu?

Hade inte du Jonny Be Good tillsalu förut? Är han fortfarande tillsalu? Varför finns han inte på hästnet längre? Svara i ett inlägg.


Tänkte ta och svara på denna frågan då det kanske är fler där ute som undrar, och jo helt riktigt så är Chippen fortfarande till salu, men vi tog bort honom ifrån hästnet för några månader sen och sen har vi inte lagt ut en ny, men förra veckan la vi ut en ny annons på honom så nu finns han på hästnet!

Jag hoppas vi hittar en duktig liten ny ryttare som kan överta chippen och kunna skörda framgångar precis som jag gjort tillsammans med honom! För när jag väl börjar gymnasiet kommer jag inte att hinna med två ponnyer på denna nivån, så det är bara därför vi säljer honom, för helst av allt hade jag viljat ha kvar honom själv, min fina! Men jag tror att nästa ryttare som får rida honom kommer älska honom lika mycket som jag gör! 

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=723978   här hittar ni hans annons!


Kommentarer
Postat av: Sandra AW

Fina ni är!
Han är som en dröm

Svar: Åh ja det är han verkligen! på alla sätt :)
Julia Wesén Cosmo

2013-06-11 @ 06:11:44
URL: http://motosidressyr.webrider.se
Postat av: cajsa

Har suttit och kollat om och om igen 7 gånger på försäljnings videon, han är så fin och du så duktig! Kan inte kolla mig mätt på er♥

Svar: åh! jag förstår dig <3
Julia Wesén Cosmo

2013-06-11 @ 20:35:00
URL: http://cmderssyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0