Davenport träning

Träningen med min lille gris gick hur bra som helst idag! han är så himla duktig med högerfattningarna nu, det vi gjorde mest var galopparbete, vi gjorde mycket mycket tempoväxlingar, och några enklabyten, så dagens arbete gick endast ut på att träna det vi har svårast för..
När vi hade gjort det så gick vi över till traven och bara red några öppnor och slutor, det gick hur bra som helst och han har verkligen blivit stark nu så han börjar verkligen få  riktiga knäböj i traven nu också. Det är så roligt att rida honom nu för man märker verkligen av hur snabbt det går i hans utveckling, och det känns bra inför helgens tävlingar!
 
Chippen red jag somsagt bara ut en ruda på idag, han var laddad till tusen, och skulle reta herklules, minnas ponny hela tiden! haha bus är vad han är, Så för hans del blev det mest bus jag satte ingen större press på honom överhuvudtaget i skogen idag heller utan vi bara var ute och hade lite kul i regnet ;)
Kuva
Hittade en bild på min fina kille, som är tagen förra året när vi placerade oss nationellt, men jag har aldrig sätt den tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0