Gårdagen!

Allt blev bra tillslut, och det blev ändå en super härlig kväll tillsammans med mina fina vänner, så himla mysigt att träffas en sista gång innan vi åker på måndag, för sen kommer vi inte ses igen på minst 3 veckor! 
Vi badade, gjorde mat, kollade film, stoppade i os mängder med godis och såklart skrattade i mängder.. Riktigt tjejkväll, så igår red jag bara Chippen ett litet pass på banan, Han var också fin.
 
Dagen idag kommer bestå av packning, samt träning med Daven för Helena, det är ju snart dags för tävling igen så man måste hårdtrimma in i det sista! 
Chippen får en härlig skogstur, det kan både han och jag behöva haha, det har blivit rätt många dagar i ridhuset så nu är det skönt med en uteritt..
 
Jag tänkte visa er lite bilder ifrån Gårdagent tillsammans med mina vänner
Louise längst till vänster, sen jag, Linnea och Frida, Wilma fick vara fotograf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0