Hong Kong

verkar som några av er missat att jag skulle åka till Hong Kong två veckor på måndag, alltså kommer jag inte vara hemma och rida och fixa med hästarna, utan jag kommer att shoppa, ha super roligt med min bästavän, bada sola och träffa min pappa och syskon med familj! 
Jag ser verkligen framemot dessa två veckorna, då det är så mycket som vi hoppas hinna med, och vi kommer fota så extremt mycket hela tiden, så förhoppningsvis kommer jag att kunna uppdatera er direkt därifrån med bilder och andra roliga varierande inlägg.. 
 
Men jag lovar inte för mycket, somsagt så åker jag på måndag, och jag har tävling imorgon och på söndag alltså gäller det att ha allt klart så fort som möjligt och ligga lite före i planeringen. Har otroligt mycket att stå i dessa dagarna, och jag känner att jag hade behövt en dag att sova ut lite extra.
 
Men det ska bli så roligt att komma iväg ett tag, det var längesen jag reste när jag tänker efter, sist jag reste reste jag också med Frida, men då till beijing för det var där pappa bodde då. När man kollar hur varmt det är så kommer vi ha runt 30 grader så det kommer bli varmt och härligt! 
Men jag kommer att berätta mycket mer om hong kong när det närmar sig, och det kommer bli mycket inlägg om det nu för det är det som ligger närmst just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0