idag gäller det!

Godmorgon på er alla pigga läsare..
 
Nu ska jag snart åka ut till stallet och göra Chippen iordning, Knoppa honom och borsta honom fin till tävligen, vi ska försöka komma iväg vid 8 ungefär och sen är det väl runt 2 timmars bilresa, Jag har min första start runt kl 12 så vi har ett tag på oss sedan på tävlingsplatsen att kolla in läget och så, Nästa start är ungefär en timme efter första start, lite mer så man är lite i valet och kvalet om det är lönt att sätta in honom i lastbilen igen vi får se.
 
Igår stod träning på Schemat för Chippen, han var hur fin som helst! och efter det fick han ett ordentligt bad, så han ska glänsa riktigt idag! Kameran är med så jag hoppas mamma kan klicka några fina bilder på oss, och jag ska verkligen fokusera och rida så bra jag kan så jag kan visa upp min fina ponny på bästa sätt.
Vi kommer nog inte komma hem så sent ikväll och det är jätte skönt eftersom jag har min sista start runt halv 2, Så fast det är en bit att åka blir det inte en heldag så man inte kommer hem förren natten.
 
Daven får ju stanna hemma denna tävlingen så det är hans tur nästa gång, skönt att bara åka med en så man kan lägga exakt allt fokus på den hästen.
Nu ligger allt fokus på Chippen, Ska rida honom på sättet han behöver och verkligen rida inne på banan, det är det som krävs för att man ska kunna visa sin ponnys bästa sida också.
Men vi hörs mer under dagen såklart! har med mobilen så blir kanske något live inlägg också
finaste killen♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis!

2013-06-01 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0