packar och packar!

har packat lite nu varje dag enda sen i torsdags, men jag tycker det är skönt, då har jag verkligen koll! det värsta som kan hända är ju att glömma något viktigt när man ska ut och resa och kommer vara borta länge..
 
Eftersom det är ungefär 30 grader varje dag i Hong Kong så är det enbart sommarkläder med, shorts, linnen,bikini och allt där till! 
Jag är så himla taggad på att åka nu, men lite mindre rolig sak väntar innan vi är framme och det är flygningen som jag först måste stå ut med hah! först 2 timmar ifrån Köpenhamn till Finland och sen 10 timmar ifrån Finland till Hong Kong. 
 
Jag har gjort några tidsinställda inlägg som kommer upp under dagarna, det är ju lite jobbigt med tiden eftersom i Hong Kong är det 6 timmar före, men ska sköta bloggen så bra som möjligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0