Sommarlov!

Äntligen! vi har tagit oss igenom sista året i grundskolan också, med många nationella prov, Men på vägen har jag haft väldigt roligt med alla mina fina vänner, och jag har fått otroligt många minnen! 
Det ska både bli skönt men även jobbigt att splitras ifrån alla efter 3 år tillsammans, värst kommer bli att splitras ifrån sin bästavän!  vi går åt två helt olika håll, olika skolor och olika program, men det som får mig att känna mig trygg är att jag alltid kommer träffa henne i stallet.
Tack för dessa åren ni är för bra allihopa ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sandra AW

Vilken fin klänning!

Svar: Tack så mycket! :)
Julia Wesén Cosmo

2013-06-11 @ 15:06:08
URL: http://motosidressyr.webrider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0