svar på frågor

har fått in en del frågor som jag tänkte svara på lite snabbt nu när jag har lite tid över tänke jag! 
 

Ny heder? Ja faktiskt! jag bytte ut lite bilder och sådär, men själva mallen är densamma :)

Varför ska du inte vara med på Daven på Derbyt? För att han ska åka till jönköping istället, vilket bara är 4a dagar senare, så jag tycker det blir för mycket för honom om han skulle åka på båda, synd att missa för derby är hur roligt som helst, men det får bli en nästa år istället kanske, tycker det är rätt dåligt när dom lägger två så stora tävlingar så nära inpå! 

vet du hur det är med regler om luva på dressyrtävling? Är det alltid tillåtet eller bara på vissa tävlingar? Ja precis! det är oftast tillåtet på somaren, men det är inte tillåtet överallt så man ska inte ta det förgivet, utan det är upp till överdomaren ifall flugluva ska vara tillåtet, sen vet jag att det finns lite olika regler angående hur flugluvan ska se ut, men det är också olika ifrån överdomare till överdomare.

Snälla, kan du inte visa bilder på din balklänning? Absolut det kan jag göra :)

 
 
 

 


Kommentarer
Postat av: minna

Herregud vad klänningen är vacker!

2013-06-13 @ 21:08:34
Postat av: Karin

Både du och klänningen är fantastiskt fina!

2013-06-14 @ 19:30:48
Postat av: Julia

Åh vilken fin klänning!! vart kommer den ifrån? :)

2013-06-25 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0