tävlingen idag

Gick helt okej! 
ingen toppen runda, men heller inte någon fruktansvärd! 
Första klassen som var FEI lagtävlan var han bara väldigt spänd och ville inte alls gå ner till domaren, allt gick hur bra som helst tills andra bakdelsvändningen då han plötsligt fick syn på något och kastade sig och sen gick det knappt att komma ner nära domaren igen, tråkigt för han var så himla fin och lugn på framridningen..
Men resultatet blev 63% någonting och dom låg så lågt i klassen så jag kom 7a, första utanför placering IGEN! 
Det känns nästan som det börjar bli det vanliga, alltid med daven hamnar jag precis utanför placering! haha vi får väl helt enkelt visa dom att vi är värda placeringen! 
 
Andra klassen var FEI Mästerskap och han var så himla fin på framridningen! satt och log över vilken underbar ponny jag har! 
Inne på banan så var och också hur lugn som helst, då menar jag inte spänd, men väldigt laddad och ville gärna busa lite, Men jag var jätte nöjd över hans prestation och inte alls nöjd med min ridning, jag tappade fokus lite och red lite slarviga vägar och höll inte riktigt i tyglarna så daven gjorde så gott han kunde! 
resultatet blev 65,8% och en domare hade mig som 3a rakt igenom! så himla roligt, ökningarna var underbara i sista klassen så det blev 8or rakt igenom! 
 
Taggar om till imorgon, jag ska rida ordentligt och hoppas daven är på min sida nu igen! 
Det blir inga bilder ifrån helgen, för jag håller på att packa inför hong kong, så kameran är nedpackad och minnet tömt för att få extra mycket plats.
 bild tagen av http://www.fotomanniska.n.nu/

Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

Underbar bild !!
Kram Ida

Svar: Visst är den! kram på dig
Julia Wesén Cosmo

2013-06-16 @ 01:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0