Underbart!

är det många av er läsare där ute som har fått sommarlov precis som jag? 
jag tror faktiskt att dom flesta har sommarlov, eller iallafall får inom dom närmsta dagarna!  Skönt iallafall, Nu känns det direkt som en lättnad, jag känner redan av att jag har dubbelt så mycket tid, och kommer hinna med så mycket annat på dagarna! Bloggen kommer få desto mer tid, hästarna kommer få mer tid, allt som jag känner att jag bryr mig om kommer att få mer tid! 
 
Först och främst tänkte jag göra en liten snabb veckoplanering för det känns som att jag måste ha en grund, för oavsätt om vi har lov eller inte så har jag väldigt mycket att stå i dom närmsta dagarna, det är så mycket som ska fixas och göras! 
Samt att bloggen ska börja skötas! 
 
Tisdag: Träning med Chippen, Daven vilar, vi ska på middag för att fira studenter
Onsdag: Träning med Daven, Chippen får en uteritt,vänner, Packa
Torsdag: Träning med Daven, Chippen får gå dressyr,vänner,Packa
Fredag: Daven ska skrittas ut en tur, Chippen får gå dressyr,gå på två studenter, Packa
Lördag: Tävling med Daven! Chippen får vila, Packa
Söndag: Tävling med Daven, Chippen får skogstur, Checka av det sista i packningen
 
Det känns som detta är ett bra schema som jag kommer att följa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0