Vad vill ni läsa?

Nu när jag kommer vara borta ifrån hästarna en längre tid känner jag att jag måste få hjälp med lite tips och annat som man kan skriva om, eftersom jag inte kommer rida mina fina hästar på två veckor, Jag tänker då på bloggningen förutom all uppdatering ni kommer få ifrån Hong Kong med bilder och sådär..
 
Så om det finns något som ni känner och vill att jag ska skriva mer om eller ta upp så tveka inte på att skriva det nu, för jag kommer verkligen behöva alla tips jag kan få! 
 
 
underbart fin bild över HongKong

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om ditt träningsupplägg. Hur ofta du tränar på banan, hur du lägger upp varje pass mm.

2013-06-18 @ 15:37:56
Postat av: Emma

Hej Julia! Fin blogg!

Jag har läst den ett tag nu och hur tycker du att det är viktigt att lägga upp träningen inför meetings?
Vad har du för ridtips när det gäller lösgöring och uppvärmning? Har du några tips på olika övningar? Tycker det är lite tråkit att ha samma slags uppvärmning i 6 månader.. Hur tränar du dina hästar till att lyfta så fint på frambenen?

Skulle vara roligt om du hade lite bra svar :) särskilt om du kanske kunde filma några bra övningar när du kommer hem? skulle verkligen uppskattas!! :)
måste bara säga att du är en super duktig ryttare och verkar vara en väldigt trevlig person!
Lycka till!!


2013-06-18 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0