visste ni att..

visste ni att...
 
: jag inte alls gillar att flyga? jag tycker inte om att starta och landa samt om det blir luftgropar.
 
:jag har haft otroligt svårt med mina tävlingsnerver och har mått riktigt dåligt innan tävlingar, jag började sen på mental träning och nu kan jag hantera dessa nerver igen.
 
: Jag har överrörliga leder och kan göra såna konstiga saker med kroppen, men det var värre när jag var mindre
 
: jag är jätte rädd för alla konstiga småkryp
 
: jag gillar kiwi men tål det inte, det börjar klia i hela munnen och halsen och jag kan få röda prickar vid munnen och halsen.
 
Visste ni något av det? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch jag gillar inte heller att flyga.. Riktigt fin bild! :)

2013-06-20 @ 22:32:28
URL: http://segerwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0