Banorna

Imorse var jag och mamma och kollade banorna på öresundsspelen.
Och varför jag skriver om det här på bloggen är för att det var så många som frågat mig, och sagt till mig ifall jag hade kunnat kolla det eftersom jag bor så himla nära, så absolut ska jag hjälpa till och säga min åsikt, för alla er som åker långt som faktiskt också oroat sig...
 
Banorna var iallafall överförväntan! framridningsbanan var hur fin som helst, perfekt att rida på, inte blöt, inte hård och inte för djup, alltså helt perfekt för oss dressyrryttare som är lite mer kräsna av oss ;) haha skämtosido.. Men den var hur fin som helst! 
Tävlinsbanan utomhus var dock något sämre, den var lite hård på vissa ställen, och sen var den rätt stening, men det är inte lätt att hålla banor fina när vädret är som det är! så jag tycker ändå att dom gjort mycket mycket bra! 
Jag tror att fortsätter dom att harva på, coh köra på banan så kommer den också bli bra, dom som har hand om detta har verkligen lagt ner mycket tid, och gjort allt för att banorna ska bli så bra som möjligt, och dom är absolut ridbara allihopa! Speciellt då framridningsbanan som var extra bra..
 
Jag kommer iallafall inte oroa mig för underlaget som jag varit lite brydd över dom senaste dagarna, nu känner jag mig återigen säker, och känner på mig att det kommer bli en toppen rolig helg tillsammans med alla vänner igen. 

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Grymt bra uppdatering! Keep it going!

2013-03-28 @ 22:42:00
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0