Dagens Kür resultat

Idag var det kür som gällde, och jag var så himla taggad,älskar att rida küren och visa upp den! 
Han var hur fin som helst på framridningen och även inne på banan, möjligtvis att jag hade kunnat hålla lite bättre trav, men annars var det bra, och det tyckte folk som kom fram efteråt också..
 
Idag tog jag inte alls lång framridning, runt 20 min bara, det behövs inte mycket mer med Chippen, det man måste hinna göra är lite sidvärtsrörelser och galopp ökningar för att få igång benen på honom, sen är det klart. 
Även inne på banan tänkte jag mycket på att hålla igång hans aktivitet, och det gick super i galoppen. Det som vi missade en del på var att blev så laddad så han hade svårt att skritta i enkla bytena, men ungefär hälften blev super och andra hälften blev med takt. haha men det är bara roligt att iallafall veta att hästen tycker det är kul!
 
Resultatet blev iallafall 66,6%, vilket jag och några andra tyckte var rätt snålt betalt, men det var en domare som dömde ner mig rätt rejält, domarna hade mig på 67,68 och 64% 
Där jag även fick kommentaren att jag hade för mycket enklabyten,? jag har runt 5 byten i hela programet, och det är 4 i alla andra FEI program, och det har ingen någonsin sagt något om tidigare, Domare är aldrig den andra lik.

Kommentarer
Postat av: bella

Oj vad tråkigt att hon dömde ner så mycket :( men kommer det film sen? Kan du inte göra en film när du knoppar sen dom är så runda och fina ^^

Svar: absolut! tack för tipset, jag ska se till att fixa det :)
Julia Wesén Cosmo

2013-04-02 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0