dagens planer

kom precis hem ifrån skolan, nu ska jag äta lite snabbt och sen åka bort till stallet för att rida Chippen lite lätt pass, Stallet kommer nog gå rätt så snabbt idag tror jag, skönt en fredag att bara ta det lugnt och kolla tv hemma. 
Men ikväll ska jag även sätta mig ner och börja fixa på en ny design till bloggen, hela utseendet kommer att förändras och det känns så skönt att kunna förnya sig och byta upp sig lite. 

Jag ska även göra lite tidsinställda inlägg till dagarna jag vet att jag kommer ha svårt att blogga, alltså en riktig bloggdag idag och massor med fixande till bloggen. 
Hoppas ni kommer bli nöjda med resultatet sen, det hoppas iallafall jag! 
 
Kanske kommer lite live update sen ifrån stallet, vi får se helt enkelt,annars hörs vi mer ikväll med dom sista bilderna på Chippen och lite andra roliga inlägg som ligger och väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0