Dagens planer

Har min näst sista lektion nu, och efter det är det lov! vi är lediga imorgon för att större delen av vår klass och skola åker upp till branäs för att åka skidor, men jag har inte tid att följa med.
Igår red jag Daven lite, Helena hjälpte mig lite med galoppen bara, han var hur fin som helst och börjar änligen bli lite lugnare, haha! han är för rolig, jag ska filma nån gång nu snart och visa hur det ser ut när han ska gå ut ifrån boxen.
Chippen hann jag tyvärr inte rida igår för att jag hade två prov till idag, Så han fick vila igår, Idag är det iallafall dags för honom med träning, Och jag hoppas han går lika bra som han gjort nu dom senaste gångerna.
Imorgon sen är det ju ingen skola somsagt, så jag ska ta lite extra tid på mig i stallet faktiskt.
 
Förresten i Tisdags gjorde jag premiär ridtur i skogen, vi har ju fortfarande rätt så mycket snö kvar här hemma, så jag har inte ridit ut sen den kom, men i tisdags var nästan allt bortsmällt så jag red ut en liten tur på Chippen, han blev hur glad och pigg som helst. Gud vad han ville busa!  hahah, så det har inte blivit nån direkt ordentlig ridning sen tävlingen,så idag är det mycket behövligt med en träning.
Uppdatera er mycket mer senare i eftermiddag och framåt kvällen, I helgen ska min kompis Alice komma hem till mig så det kommer bli mycket nya foton att visa er! det lovar jag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj har du bara ridit i ridhuset sen snön kom?

2013-03-07 @ 13:43:31
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: hanna

hej jag undrar om du skulle kunna ta reda p vad man ska kvala för att kunna rida nat som junior och ponny tacksam för svar! BÄSTA BLOGGEN! :D

2013-03-07 @ 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0