Fina Prinsen!

här kommer en liten snutt ifrån lördagens ridpass på killen min, Jag har även valt att ta med när jag gör ett enkelt byte, Jag vet att det inte är helt perfekt och det finns så mycket mer som går att utveckla men ni som hängt med ett tag vet ju vad vår svåra sida varit, När jag fick honom var det helt omöjligt att fatta rätt höger galopp, och vi har jobbat riktigt hårt med att han ska klara det.. Så jag är så himla nöjd med hur långt vi faktiskt kommit, och ni ser att jag ger en väääldigt tydlig skänkel men det behövs nu när han håller på att lära sig, tillskillnad ifrån chippen där man inte ens behöver nudda honom, man kan nästan bara tänka galopp. 
 
Ser ni också som han kommer igång efter galoppen, han får sån himla energi! Han har också lagt på sig och blivit mycket maffigare
Ser ni nån skillnad sen sist ni såg honom på film?
 
 
(ljudet försvinner helt plötsligt)

Kommentarer
Postat av: Jdressage

Super fin har han blivit, mycket maffigare bra gjort :)

2013-03-18 @ 19:10:09
URL: http://Jdressage.blogg.se
Postat av: cajsa

Jättefin!! Kan inte du skiva hur man tar sig till Msv C.1?? Hade vart kul att veta. Tänkte att jag skulle försöka ta mig och min 6-åring dit innan året är slut... Men förstår ej hur jag ska komma dit!! ;) Hoppas du gör det!! <3

2013-03-18 @ 20:49:45
URL: http://dressagepower.blogg.se
Postat av: Julia

Stor skillnad sen sist vi fick se honom :)

2013-03-19 @ 12:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0