Friday

hej allihopa! 
var knappt i stallet idag, är så trött efter denna veckan, och vet att det kommer bli mycket nu i helgen med tävlingen och allt. Åkte iallafall bort ett tag och pysslade om hästarna, fortsatte träna på Chippens konster, och sen red jag Daven ett pass, haha han känner nog av våren för gud vilken energi han ligger inne med, fast han inte vilat på jag vet inte hur länge.
Mysigt är det iallafall att ha dom, fast det är jobbigt ibland med skola och sådär, så kämpar man ändå för att allt ska gå runt, dom är en så stor del av mitt liv! 
Kämpar även med att hålla bloggen vid liv, tyvärr har denna veckan varit seg, men den har varit fruktansvärt jobbig för mig med plugg enda ut på natten, Jag hoppas ni har förståelse för det, Men i helgen blir det fullt ös med blogg och hästar! 
haha gott med godis eller ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

Vad går du i för skola som ger så mycket plugg hela tiden? Eller har du kanske lite "svårt" för dig i skolan? Har för mig att du går i nian? Och jag kan inte minnas att jag behövde plugga hemma någonting, mer än för ngt prov i typ Spanska.. De nationella är ju rätt hopplösa att plugga till :)

2013-03-02 @ 09:23:20
URL: http://matildaholmstrom.se
Postat av: Matilda Holmström

SV: Fy, låter hemskt! haha, men det blir säkert lugnare på gymnasiet då :)

2013-03-02 @ 11:10:12
URL: http://matildaholmstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0