Fullt upp

Godmorgon på er! idag är jag uppe i tid, för att hinna med allt som ska göras. 
Nu på förmiddagen ska jag bort till stallet och rida Daven innan jag har träning för helena med Chippen, När stallet sen är klart ska jag snabbt göra mig iordning för att åka med släkten till helsingborg och gå på restaurang.
Mysigt! 
 
När jag kommer hem sen ska jag sätta mig och kolla igenom allt som ska göras och planeras under lovet, då det kommer bli rätt fullt och det gäller att ha en plan fördig för att hinna, men jag tänkte dela med mig av den senare. Ska även kolla igenom om det är något ifrån skolan jag måste göra, har överhuvudtaget inte tid att göra något sånt senare i veckan för då blir det så mycket med träning och fix inför tävlingen.
Sötaste killen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0