Godmorgon

Godmorgon, Jag har varit med Alice hela helgen, Vi har varit uppe och hjälp och söttat Yohio hela dagen igår, så det var därför uppdateringen blev låg! men jag har mycket inlägg som kommer komma upp under dagen, alice har även ridit Chippen, och första någonsin som fått sitta på Daven förutom Helena.
 
Idag ska jag rida Daven lite i ridhuset, och sen får jag se om jag kanske kan rida ut med Chippen han har gått så bra och hårt i ridhuset nu 3 dagar i rad.. 
Annars kommer dagen idag vara rätt tråkig, Alice ska åka hem och jag ska plugga inför 3 prov nästa vecka. 
 
 Som lite annat får ni en bild på mig och Alice ifrån igår.

Kommentarer
Postat av: Minna

Om du ska rida ut så följer jag gärna med om du vill! ;)

2013-03-10 @ 11:04:35
URL: http://goldendressagepony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0