Helt sjukt!

var inne för att anmäla till Mantorp nu kl 6, och satt färdig och redo, kl 6 blev det totalt överbelastat och det var nästan ömöjligt att komma fram, men som tur var fick jag med båda hästarna 4 min över 6 och då kom jag med som nummer 36 & 37 puuh vilken tur! 
Det är helt sjukt att man ska behöva göra såhär för att kunna anmäla till en tävling, Jag tycker att helt klart att dom på något sätt skulle se till och göra några ändringar så man slipper sitta och känna press och stress att inte komma med, tänkt vad många som inte kommer med nu bara för det. 
 
Jag måste säga att jag hade tur denna gången för jag trodde faktiskt inte att jag skulle komma med, och det har jag aldrig känt tidigare..
Det är faktiskt rätt sjukt!
 
Men som tur var kom jag ju nu iallafall med vilket jag är glad för
bild ifrån förra året uppe i mantorp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0