Hemma

Har äntligen kommit hem ifrån skolan, och har gjort sista provet denna veckan! känns så himla skönt, och imorgon är vi lediga, hästarna ska få massage så jag kommer ägna större delen av dagen till plugg så jag får klart det mesta, lika bra att ha det överstökat. Orkar inte gå in på allt som kommer komma nästa vecka, men jag ska verkligen verkligen göra allt för att hålla uppdatering, jag vill så gärna dela med mig av allt jag gör och jag älskar all respons man får av er. Bloggen känns så viktig men tyvärr hamnar den ibland lite åt sidan. 
 
Nu ska jag iallafall snart bort till stallet, jag tar med kameran och så får vi se om det blir lite nya ridbilder på Chippen, daven får iallafall vila idag då han gick träning igår. Ska skriva mer om träningen i ett annat inlägg..
Har en del inlägg i baktankarna som jag ska ta tiden och skriva ner och lägga ut på bloggen, ska även försöka göra så mycket tidsinställda under nästa vecka som möjligt så jag slipper känna stress och press över den jämt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0