kval för nationellt

hej jag undrar om du skulle kunna ta reda på vad man ska kvala för att kunna rida nat som ponny tacksam för svar! BÄSTA BLOGGEN! :D
 
Fick in denna frågan för ett tag sen, men den måste ha kommit bort bland alla andra så har helt missat den, men jag tänkte ta och svara på det nu iallfall. Och tack så jätte mycket för att du gillar min blogg, det betyder så mycket att kunna dela med mig av allt och att ni ser det positivt och gillar det jag gör. 
 
För att kvala till nationellt på Ponny så ska du ha ridit minst regional klass där det ingår enkla byten och sådär, alltså ex La:p1 eller FEI inledande på minst 62%.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så fina ni e tsm :D skulle varit jättekul om du hade kunnat visa lite bilder på stallet du står i:)

Svar: Tack! absolut, jag har faktiskt film på det också :)
Julia Wesén Cosmo

2013-03-15 @ 15:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0