Min vecka

har faktiskt väldigt fullt detta lovet och det är inte riktigt likt mig, haha nej men jag brukar oftast alltid göra så jag har några dagar som jag inte behöver göra något alls speciellt eller känna stress till något, men det funkade inte detta lovet. Men det är enda bara roliga saker som väntar så det kommer nog gå bra! 
 
Måndag: RIda ett ordentligt dressyrpass på Daven, Och åka till stan och fixa lite små saker.
 
Tisdag: Träning med någon av hästarna, börja skriva fix listor inför helgen, samt börja fixa och ordna med tvättning, skriva schema och planera så mycket som möjligt så dags.
 
Onsdag: Tidigt tidigt blir det till att gå upp, jag vet faktiskt inte om jag hinner med att rida någon av hästarna, Det är dock inte 100% att det är just denna dagen vi ska dit, men jag tror det blir onsdag så ska vi åka upp till Halmstad, ;) jag kommer inte att berätta så mycket än, men jag kan säga att det handlar om hästar/hästarna. Ni kommer få veta mer när det är helt klart.. Senare på kvällen ska jag till Frida och åka till stan för en härlig tjejkväll

Torsdag: Träning med en häst, eller båda jag vet faktiskt inte riktigt än! jag ska göra upp ett schema med Helena imorgon och planera hästarnas vecka, Packa och fixa inför förhoppningsvis Fredagens start med Daven, och åka och kolla banorna. 

Fredag: Tävling Med Daven, fixa och packa inför lördagen. Rida Chipsson (allt beroende på banorna)

Lördag: Tävling med Chippen, daven får ta det lugnt (allt beroende på banorna)

Söndag: Startar en klass med båda ponnyerna, så fullt upp hela dagen (allt beroende på banorna)

Måndag: Startar en klass med Chippen (allt beroende på banorna)
haha jag ser lite sur ut, men Chippen är gullleee! öresundsspelen för två år sen, Snälla värme kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0