Nya Designen!

Nu har jag äntligen fått ut den nya designen! 
Jag gillar faktiskt den, kanske inte är världens roligaste bilder för jag tror ni har sätt dom, men själva mallen och uppsättningen är jag faktiskt nöjd med.. 
Men nya bilder ska vi ta så möjligen att jag byter ut någon av dom efter hand.

Känns också så skönt att äntligen ha blivit av med den andra färgen, jag har haft beige nu enda sen bloggen startade när jag tänker efter haha, så enformigt och tradigt! så nu blev det lite livligare med mer färg, men varför inte när det börjar så smått bli vår..
Jag hoppas ni gillar den, och hittar ni något som ser konstigt ut så bara säg till så fixar jag det.
Klicka F5 om ni inte kan se den!
 
Vad tycker ni? bättre än den förra?
Den gamla
Den nya

Kommentarer
Postat av: cajsa

Super fin, en av dem finaste du haft tycker jag :)

2013-03-23 @ 21:39:40
Postat av: Elise

Jätte fin var den!

2013-03-24 @ 08:34:46
URL: http://Eliseponny.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0