Om ni ser mig!

Har tänkt att jag på sistone har fått många kommentarer och mycket privat medelande om att dom sätt mig, eller att dom ska till samma tävling som jag. Och ni vet andra ställen där man kan träffa på folk, som uppe i Globen och sådär. 
Jag tycker det är jätte roligt att ni skriver och säger det, men det skulle vara ännu roligare om ni vill komma fram, Vet att det var en tjej i globen som ville komma fram och prata men tyvärr träffade jag aldrig på henne. Det skulle vara så roligt att träffa er lite mer också, jag vet ju inte alls mycket om er läsare, Det jag märkt av lite är på tävling när folk kollat lite extra och varit med både på framridningen och sen kollat när jag varit inne på banan, och jag tycker det är jätte roligt att ni gör det. 
 
Så jag tänkte bara säga att ser ni mig nån mer gång och vill komma fram så gör det! det skulle vara jätte roligt, jag bitts inte haha ;) Så jag vet att några av er kommer till hästhagen för det har ni skrivit. Jag kommer ägna större delen av tiden när jag inte själv ska rida eller sådär, att vara på tävlingsplatsen, träffa vänner,fota och ja ni vet allt! 
 
Ska iallafall bli jätte roligt att komma ut och träffa alla igen, älskar att träffa nya männiksor och även mina andra vänner som jag bara träffar på tävlingar. 
Jag och en god vän till mig, och även min lagkamrat, ex uppe i Nordhallnad lag SM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0