Önskeinlägg?

Känner att jag behöver komma igång på bästa sätt, och med saker som ni tycker om och gillar att läsa om, därför tänkte jag lämna över ordet till er..
Finns det något som ni känner att detta vill jag läsa om, eller tex Kan du inte skriva ett inlägg om detta.. Kanske ni har nån Rubrik som ni vill jag ska skriva ett inlägg om, eller om ni har andra tips eller frågor ni vill jag svarar på. 
Tänkte starta en frågestund snart, men kan gärna svara på nån fråga om det är nåt speciellt. 
Vissa har även önskat mer videoinlägg och vissa vill ha mer inlägg om mitt liv utanför hästarna.
 
så bomba mig! ska ta mig tiden och försöka göra allt det ni vill, tipsa mig om massor nu, Inlägg,rubriker, eller annat
En bild som väcker så mycket minnen, bilden har verkligen fastnat i mitt hjärta, denna ska förstoras upp och hängas upp i mitt rum! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag önskar mer bilder från varje dag typ. Inläggen behöver inte vara långa eller så, men mer bilder! Dagen outfit osv osv. Kram

Svar: tack för tipset! tar med kameran till stallet idag :)
Julia Wesén Cosmo

2013-03-15 @ 12:19:15
Postat av: Malin

Barra älskar denna bilden på Chippen <3 minns dagen som igår.

2013-03-15 @ 13:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0