Planerna för dagen

Nu ska jag snart åka bort till stallet, det är verkligen super fint väder idag så jag tänkte ta med kameran och knäppa lite kort på ponnierna både i hagen och sen ber jag mamma fota mig lite när jag rider dom! behövs nya ridbilder, kankse vi kan ta lite bilder utomhus idag, så jag får lite nya mysiga bilder också.. 

Idag ska hästarna gå lite hårdare än gårdagens pass, men inte fullt ut förren imorgon då jag också har träning med en av dom, jag har dock inte bestämt vem av dom jag ska ta till träningen.
Vad dagen sen bjuder på vet jag faktiskt inte, bara att jag måste sätta mig och plugga en del kemi ikväll, för vi har nationellt prov i labration på tisdag. 
 
Mycket uppdatering väntar under dagen! jag har gjort några tidsinställda till er också som kommer upp när jag är borta i stallet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska bli kul att se bilderna :)

Svar: vad bra! :D
Julia Wesén Cosmo

2013-03-16 @ 14:45:38
URL: http://www.thedeens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0