snabba frågor

till er som vill lära känna mig lite mer utanför hästlivet, och ja bara lite allmänt snabba frågor som jag tänkte svara på. Kanske något nytt ni får reda på som ni inte visste eller trodde. vi får väl se! 
 
1. Vad heter du? Ni vet ju vad jag heter, men säger mina mellannamn som är: Klara Julia Ellionora
2. Hur gammal är du?
  15, fyller 16 iår
3. Vart bor du? 
i Skåne
4. Hårfärg? Brunt
5. Ögonfärg? Mörkbruna 
6. Hur lång är du? : rätt lång 180 - 181 cm
7. Singel eller upptagen? Singel
8. Är du blyg? Kan nog vara det innan man känner mig, men sen är jag verkligen inte det!
9. Är du helsvensk? ja det kan man säga, är lite dansk också
10. När är du född? 26 November
11. Vilket stjärntecken är du? skytten
12. Vad har du för mobil? Iphone 4s
13. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Många som är viktiga för mig
14. En person du älskar – Mina vänner & famlij 
15. En person du hatar - Kan inte säga att jag hatar någon
16. Beroende av något? Godis, och Facebook ;)
17. Piercingar? I Naveln, & öronen, dock blev ett av hålen i öronen inflamerat för nåt år sen
18. Har du någon förebild? Många! så som Brink,Kittel och så 
19. Vad ska du göra idag? Göra blogg inlägg till er 
20. Tränar du? Jag rider två hästar 7 dagar i veckan, 2 dagars träning på idrotten, och minst 2 dagar ute och joggar/springer
21. När går du och lägger dig? olika, beror på om det är skola eller inte, men säg runt 00.00-01.00
22. Vad är klockan nu? 22.09
23. Bästa som hänt dig?Mycket som är viktigt för mig, men när jag fick hem Daven är en sak
24. Är du nöjd med ditt liv? Ja det måste jag säga!
25. Bästa med dig själv?Hahah! jag är dålig på att ge mig själv positiv kritik men får nog säga att jag är bra på att bjuda på mig själv, (fråga mina vänner) och får oftast andra att få ett leende på läpparna, och att jag själv nästan alltid är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0