svar på frågor

har fått in lite frågor som jag tänkte ta och svara på, Roligt när ni ställer frågor, fortsätt med det så svarar jag när jag fått in några stycken!
 
Vart köpte du dina snygga pannband med pärlor?
svar: det är ifrån en sida i holland, jag har faktiskt inte direkt i huvudet vad sidan heter längre men jag ska se om jag kan ta reda på det! 
 
skulle du kunna ta upp på bloggen vilket gymnasium du ska gå på?
 
svar: jag har sökt till Polhem skolan, programen samhälle media och estetik media, sen har jag lite andra små val om jag inte skulle komma in på något av dom två första, så som real gymnasium inriktning häst.. Jag har dock inte helt 100 bestämt vilket av dom två linjerna jag vill gå, vi får se helt enkelt! 
 
När ska du byta upp till storhäst?
svar: Så snart som möjligt, vi har faktiskt redan börjat kolla så smått, men eftersom jag har två hästar hemma så går det inte att göra än, jag måste bli av med en ponny först och helst vill jag inte köpa storhäst förren jag sålt båda ponnyerna, känner att tiden kan bli svår för två hästar på gymnasiumet.
 
för variationen får ni en bild på mig utanför hästlivet.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Grymt fina ögonfransar:)

2013-03-25 @ 06:46:22
Postat av: ida

Estetik och media - bra val! Jag går andra året på estetik och media, riktigt roligt, bara massor av fotografering, redigering och design.
Btw, du är så fin :)

2013-03-28 @ 17:08:25
URL: http://idalundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0