Tisdag

Idag är det nationella proven i Kemi som gäller, puh håll tummarna för mig! kemi är verkligen inte ett av mina starka ämnen, visst jag tycker det är väldigt roligt att göra labrationer och sådär, men det är så svårt med alla begrepp och sånt. 

Iallafall ikväll är det träning som står på Schemat, jag vet inte riktigt vem av hästarna jag ska ta men det lutar väl åt att det bli Daven, tror att han behöver det mest nu eftersom Chippen gick träning i Söndags.. Får se om jag kanske kan rida ut en liten tur på Chippen, Har även pratat med helena och hon ska hjälpa mig nån dag i veckan med honom för att jag har så mycket arbete och prov denna veckan så jag helt enkelt omöjligt hinner rida båda varje dag..
 
Resten av dagen sen består av plugg plugg plugg.. Men inlägg är klara så det kommer komma upp under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0