torsdag dagen innan tävling

Förlåt för att uppdateringen igår var kass, men jag hade en super mysig kväll inne i stan med Frida! 
vi gick och åt sushi, sen var vi på Vip kväll på Make Up Store, och efter det gick vi till subway och åt igen, samt pratade och fjantade oss som vanligt... Finns det något bättre än att umgås med dom som gör en glad, och får en att tänka på annat! 
 
Så igår red jag ut en tur på båda hästarna, så himla mysigt att äntligen kunna rida ut igen, det gick hur bra som helst, Mamma följde med när jag tog Daven för han vill gärna ha med någon till. Men han skötte sig super, fast att han inte varit ute i skogen på jag vet inte hur länge. 
Chippen blev också hur glad som helst, och han kunde knappt skritta så laddad och på tårna han var över att äntligen kunna galoppera och trava ute, utan att behöva brodda och fixa. Och han behöver inte glida på isen..
 
Idag var jag tvungen att åka hem ifrån Frida rätt tidigt för att jag skulle ha träning med Chippen redan kl 10 imorse, Men träningen var en av de bästa på väldigt länge, Chippen var så himla fin och allt flöt på! jag fick en aha upplevelse, och kände verkligen att jag kom på något nytt där som fick Chippen ännu finare, Vi red igenom FEI Mästerskap, och Helena sa att det inte fanns så mycket att säga till om, Man blir så glad av sånt! 
Så nu är jag taggad inför Helgen och hoppas även att Chippen är det och inte fjantar sig ;)
Ikväll har jag även träning med Davenport! vi ska även snart åka bort igen för att byta pannbanden, putsa och börja packa lite, Tänkte att jag tar med kameran.. Men jag tror inte det blir så roliga bilder på pannbanden ändå för det är inte soligt ute, och sen vill jag gärna ha tränsen på hästarna när jag fotar dom, men jag ska se till att fixa lite bilder i helgen. 
 
Ikväll sen ska jag sätta mig ner och planera tidsinställda inlägg som kommer upp under helgen, samt att jag ska börja tänka och planera upp hur vi ska göra i helgen, jag menar när jag ska starta båda och tänka lite tidsplanering för att hinna med allt som ska göras när man åker med båda.
Jonny min lilla Ponny för ett år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0