Uppe tidigt

Godmorgon på er allihopa! idag är jag verkligen uppe i tid, jag ska snart åka bort till stallet och rida Daven lite lätt dressyr och bara känna på honom lite efter vårt mycket lyckade pass igår, och sen kl halv 12 har jag träning med Chippen, Hoppas det också går lika bra som det gjorde igår.
 
När jag sen är klart i stallet ska jag snabbt åka bort till frida för att följa med och hjälpa henne lite på tävlingen! vilket kommer bli super mysig, gillar att bara följa med och umgås och samtidigt hjälpa till,Så kul att vara med henne. Förhoppningsvis sover jag där efter också, och går tillsammans till skolan sen, men jag vet inte än då detta är ett tidsinställt inlägg, men jag har gjort tidsinställda som kommer dyka upp under dagen.
en bild på Frida och hennes fina Ponny som jag tog för ett tag sen

Kommentarer
Postat av: Frida Fransson

du är bäst! loveu <3

Svar: loveu <3
Julia Wesén Cosmo

2013-03-17 @ 08:00:47
URL: http://FriidaFransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0