Vad händer idag?

Godmorgon på er! allt som hände igår har lagt sig lite idag känner jag, Får se om jag skriver något om det, men det får vänta lite.. Måste kolla läget först och se lite mer vad som kommer hända, men jag kan säga så mycket som att ingen kom till allvarlig skada!
 
Idag ska jag bort till stallet, och kolla till hästarna, Vi får se hur det blir med träning och ridning allt är än sålänge oklart, och det är faktiskt rätt jobbigt, jag känner att jag oftast vill ha en klar planering, men så ser det inte ut just nu.. Måste iallafall börja tänka på tävling och se hur vi ska göra, annars måste jag börja packa och fixa, samt tänka igenom veckan vad som ska göras och kommer att hända..
Det är ju en del att stå i! Hade ju med kameran till stallet igår men det blev ju då inga bilder där inte, men vi får se, tar nog inte med kameran idag, men jag har iallafall gjort klart inlägg som ligger och väntar. 
Samt ett nytt rätt långt inlägg,som jag åter igen hoppas ni kan ta tiden till och läsa, gillar att ni börjar disskutera och komma med era egna åsikter och tankar fortsätt så! 
Finaste älskade lilla häst! dagen efter jag fått hem honom, LYCKA ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

herregud :O hoppas att verken du eller dina ponnysar har kommit till svår skada:!!!!!!<3

2013-03-26 @ 09:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0