Veckans planer!

Idag slutar jag tidigt i skolan, så jag hinner hem och rida en häst innan jag har min träning, ikväll kommer jag att ta daven till träningen, han har gått riktigt underbart fint dom senaste dagarna så hoppas det går lika bra ikväll.
Imorgon onsdag blir det ett litet lätt gympa pass för dom båda, känna igenom dom lite och mjuka till dom, träna lite mer i den låga formen.
På torsdag sen har jag studiedag, så jag ska försöka rida Chippen på morgonen innan massören kommer och ponnyerna ska få massage, efter hon varit där ska dom ju ta det lite lugnt några dagar. Och sen i helgen har jag inga större planer, ska nog försöka rida ut nån dag om isen är borta, ska även bli bättre med att ta med kameran till stallet så jag får nytt att visa er. Nu ska jag vidare till skolan vi hörs mer i eftermiddag.
Så ni får en lite gullig bild på Davenport


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0