Dagens Ridpass

idag blev allt lite konstigt och inte alls som vi planerat i stallet, min tränare råkte ut för en liten olycka och var tvungen att åka till sjukhuset, och det var egentligen tänkt att hon skulle rida Daven idag och jag skulle rida Chippen. Men så kunde det ju inte bli
 
så istället ställde minna upp och red Chippen lite lätt medans jag red Daven, han var hur fin som helst och vi jobbade mest galoppen, gjorde byten till förvänd och det funkade super!
när jag var klar med honom så skrittade minna av Daven och jag jobbade igenom Chippen lite snabbt så det funkar alltid när man får lite hjälp! 
Så det var super att hon var i stallet idag, det var till stor hjälp. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Så snygg ponny :D

2013-05-28 @ 17:45:04
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: minna

Det var verkligen bara kul! :)

2013-05-28 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0