godmorgon

somnade redan kl 10 igår och sen vaknade jag kl 7 imorse och var jätte pigg, Men jag var så himla trött igår efter hela denna veckan som varit så sjukt jobbig, nu vet jag iallafall att det bara är en ungefär lika jobbig vecka kvar i skolan, sen är det över och jag kan börja slappna av och börja tänka på allt annat so jag inte hinner med just nu.
 
Nu har jag packat klart allt som jag själv ska ha med mig idag när vi åker. 
Snart ska vi bort till stallet och packa lastbilen och sen ska jag försöka hinna rida chippen lite, det är nämlien ingen stress med att komma till tävlingsplatsen för att man får inte stalla in före kl 4 idag. 
 
Men som jag sa så rullar lastbilen mot årekärr idag, för två dagars tävling med min fina lille Daven. Det ska bli super kul och hoppas på att det går lika bra som det gjorde förra helgen i mantorp som jag lovar att jag ska berätta mer om. Men jag tar med kameran upp och kommer uppdatera er massor därifrån, resan tar ungefär 4 timmar, så får se om jag tar med datorn och uppdaterar er ifrån bilen.
 

Kommentarer
Postat av: cajsa

Lyckan som uppstår när ens favorit börjar böogga igen<3 Kram och lycka till!!

Svar: åh gud vad glad jag blir! :D<3 kram och tack
Julia Wesén Cosmo

2013-05-17 @ 17:17:54
URL: http://cmdressyr.blogg.se
Postat av: Lina

Lycka till Julia!:)

Svar: tack Lina! detsamma till dig som också tävlar i helgen :)
Julia Wesén Cosmo

2013-05-17 @ 21:46:33
URL: http://liinadolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0