Hej alla!

tiden rullar på, och jag håller på att packa för fullt för imorgon rullar lastbilen mot mantorp för tävling Fredag Lördag, jag är super taggad och det ska bli så roligt! 
Daven ska också följa med så åker med båda hästarna, och det blir lite debut för daven eftersom han inte åkt iväg så långt på meeting tidigare..
Jag ska försöka lägga så mycket tid jag kan på bloggen, men jag har två fullproppade veckor var i skolan, sen är det över med det jobbiga och jag kommer ha så mycket mer tid till allt annat. 
 
Nästa vecka börjar jag med ett nationellt prov i Kemi på måndagen, sen på onsdagen ska vi har skrivit klart vår sammafattning på svenskan och på torsdagen har jag nationella i matte och engelska samt prov i hemkunskap, så det kommer läggas mycket tid på plugg den kommande veckan.
Men somsagt ska jag göra allt för att försöka hålla en jämn uppdatering här!
 
Känns även som det är lite ont om nya bilder, måste fixa nya härliga vår bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0